شنبه ۲۱ مرداد ۰۲

چگونه می توان در کلاس ادبیات انگلیسی به خوبی عمل کرد؟

۳ بازديد

اتفاقاً تقریباً همه دانش‌آموزان در سنگاپور از کلاس‌های ادبیات انگلیسی متنفرند. مقالات متعددی برای نوشتن، نمایشنامه، کتاب و شعر برای خواندن و تفسیر وجود دارد. نه به ذکر کلاس های طولانی و سخنرانی - لیست بی پایان است.

اما، چه کاری می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که برای امتحانات ادبیات انگلیسی به خوبی آماده می شوید؟ با قاطعیت، نگرش مثبت و کار سخت، عملکرد خوبی در این موضوع خواهید داشت.

https://charbzaban.com/

در ادامه چند راهنمایی در مورد نحوه گذراندن کلاس های زبان انگلیسی و همچنین کسب نمرات خوب آورده شده است.

آنچه را که باید بخوانید پیدا کنید

مطالبی را که در طول سال تحصیلی مطالعه خواهید کرد، بیابید. از اساتید یا معلمان بپرسید یا برنامه درسی کلاس را در صورت موجود بودن بررسی کنید. فهرستی از تمام مطالبی که امسال مطالعه خواهید کرد تهیه کنید.

یک دفترچه کلاس ادبیات انگلیسی داشته باشید. آن را به بخش‌های مختلف تقسیم کنید، مانند فهرستی از اشعار، فهرستی از قطعات منثور، و یکی برای درام. با چنین لیستی می توانید پیشرفت خود را زیر نظر داشته باشید و همچنین برای زمانی که برای امتحانات تجدید نظر می کنید مفید خواهد بود.

بیشتر بخوانید

هنگامی که آنچه را که قرار است مطالعه کنید تایید کردید، یا قرض بگیرید یا کتاب های درسی بخرید و سپس شروع به خواندن کنید. اطمینان حاصل کنید که در اوقات فراغت خود نیز می خوانید. در صورت امکان، هر روز ۳۰ دقیقه برای خواندن کتاب ها و اشعار کلاس خود اختصاص دهید.

چگونه می توانید انگیزه خود را برای عبور از این موضوع ایجاد کنید؟ هر بار که خواندن یک انتخاب را کامل می کنید، به خودتان جایزه بدهید. در حین خواندن کتاب، شروع به تدوین ایده ها و درک مطالب می کنید. همچنین، نقل قول های مهمی را انتخاب خواهید کرد که ممکن است به عنوان اثبات متنی در مقالات بعدی ارائه شوند.

یادداشت برداری کنید

یادداشت ها در زندگی دانش آموزان بسیار مهم هستند؛ به ویژه آن هایی که ادبیات انگلیسی می خوانند. حداقل ۲ دفتر یادداشت داشته باشید: یکی برای یادداشت برداری در کلاس و دیگری برای یادداشت برداری در حین مطالعه. برای دفتر مطالعه هر اطلاعات جالبی که ممکن است هنگام خواندن کتاب ها متوجه شوید، بنویسید. به کلماتی توجه کنید که استفاده از آن ها را در امتحانات یا مقالات آینده خوب می دانید.

نقل قول هایی از تجزیه و تحلیل مواد مطالعه بنویسید. فهرستی از مضامین، شخصیت ها و ابزارهای ادبی مورد استفاده را داشته باشید. به برخی از اطلاعات پیش زمینه کلیدی در مورد نویسنده و راه هایی که بر کار آنها تأثیر می گذارد توجه کنید.

https://charbzaban.com/other/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%af%db%8c%da%a9%d8%b4%d9%86%d8%b1%db%8c-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.