یکشنبه ۱۱ تیر ۰۲

هر آنچه باید در مورد بخش هوانوردی بدانید

۲ بازديد

صنعت هوانوردی - خطوط هوایی جنوب غربی

ساوث وست ایرلاینز یکی از شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت در بخش هوانوردی است که از سال ۱۹۷۱ به ارائه خدمات مسافری می پردازد. این شرکت به عنوان بزرگ ترین شرکت هواپیمایی ارزان قیمت در جهان، ناوگانی با بیش از ۷۰۰ فروند هواپیما دارد و پروازهایی به حدود ۱۰۰ مقصد ارائه می دهد که بیشتر آن ها در ایالات متحده، مکزیک و آمریکای مرکزی هستند.

دفتر مرکزی این شرکت در دالاس، تگزاس واقع شده است و در مجموع ۱۱ پایگاه خدمه در سراسر ایالات متحده دارد.

با این حال، به جای استفاده از یک سیستم مرکزی، خطوط هوایی جنوب غربی از طریق انتقال نقطه به نقطه عمل می کند.

صنعت هوانوردی - چین جنوبی

دفتر مرکزی China Southern Airlines در شهر گوانگژو است و از سال 1988 خدمات مسافری را ارائه می دهد. این شرکت هواپیمایی دارای ناوگانی متشکل از 600 هواپیما است، پروازهایی را به بیش از 200 مقصد جهانی ارائه می دهد و به عنوان بزرگترین شرکت هواپیمایی در آسیا شناخته می شود. در RPK، اندازه ناوگان و تعداد کل مسافران سالانه.

این مرکز در فرودگاه بین المللی پایتخت پکن، فرودگاه بین المللی داکسینگ پکن و فرودگاه بین المللی گوانگژو بایون وجود دارد. تا سال 2020، China Southern بخشی از اتحاد خطوط هوایی SkyTeam بود.

صنعت هوانوردی - رایانایر

رایان ایر مستقر در دوبلین، ایرلند، یک شرکت هواپیمایی ارزان قیمت در بخش هوانوردی است که از سال 1985 پروازهای تجاری ارائه می کند. پایگاه های اصلی عملیاتی آن فرودگاه دوبلین و استانستد لندن هستند و این شرکت دارای چندین شرکت هواپیمایی خواهر، از جمله مالتا ایر و لائودا. در مجموع، این شرکت هواپیمایی دارای ناوگانی متشکل از 300 هواپیما است.

رایان ایر به ویژه به دلیل ارائه مسیرهای بیشتر و حمل مسافران بین المللی بیشتر از هر ایرلاین دیگری در جهان، حتی از جمله خطوط هوایی آمریکا و دلتا ایر لاین، قابل توجه است.

شرکت هواپیمایی KLM

شرکت هواپیمایی سلطنتی KLM که در سال ۱۹۱۹ تاسیس شد، طولانی ترین شرکت هواپیمایی فعال در جهان است. این شرکت همچنین حامل پرچم ملی هلند است و بخشی از گروه ایر فرانس - کی آل ام را تشکیل می دهد. این دو شرکت هواپیمایی در سال ۲۰۰۴ موضوع ادغام تجاری بوده اند. مرکز اصلی فرودگاه KLM فرودگاه آمستردام است.

KLM یکی از نام های بزرگ در صنعت هوانوردی است و بخشی از اتحاد اسکای تیم را تشکیل می دهد و با ناوگانی به اندازه ۱۰۰ درصد هواپیما فعالیت می کند و به بیش از ۱۲۰ مقصد در ۷۰ کشور خدمات ارائه می دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.